Výrobce
 
Nákupní košík
Košík je prázdný
 
Akční nabídka
 

Obchodní podmínky

   Obchodní podmínky - platné od 1.1. 2014.

Tyto obchodní podmínky upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

Fyzická osoba podnikatel: Jiřina Zemanová, Nám. Žižkovo 1082/16, 460 01 Liberec, IČ 43233589

Elektronický obchod: www.strojovevysivky.cz, Strojové výšivky – textilní výroba,

email: jirinazemanova@volny.cz, jirinazemanova@strojovevysivky.cz,  tel.+420 603 113 108

Dodací a platební podmínky

Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží.

Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty nebo je možný osobní odběr po domluvě telefonicky či e-mailem.

Zboží zasíláme nejpozději do 10 pracovních dnů. Obvykle zasíláme zboží v termínu do 5 dnů na dobírku,

od data objednání, nebo po připsání peněz na náš účet. O stavu objednávky a předpokládaném termínu

odeslání zásilky zákazníka vždy informujeme e-mailem nebo telefonicky.

Ke každé dodávce zboží bude přiložen daňový doklad, který slouží současně jako dodací a záruční list.

Při požadavku na vyšití nápisu, jména a jiné výšivky či úpravy zboží si vyhrazujeme právo požadovat platbu předem.

Není-li zboží uhrazeno do 10 pracovních dnů od objednání,bude objednávka zrušena.

Kupní smlouva

Návrhem k uzavření kupní smlouvy je umístění nabízeného zboží dodavatelem na stránky el.obchodu.

Kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím a přijetím objednávky dodavatelem.

Toto přijetí dodavatel neprodleně potvrdí kupujícímu informativním e-mailem na zadaný e-mail.

Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran

nebo na základě zákonných důvodů.

Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky

kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky.

Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Potvrdit objednávku“.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami,

včetně reklamačního řádu a že s nimi souhlasí.

Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním

uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Variabilní symbol - obdržíte v potvrzovacím e-mailu. KS 0308 č.ú.  2601207217/2010

Zaplacené zboží Vám bude připraveno a po obdržení platby na náš účet a bude odesláno dle dodacích podmínek.

U výšivek na přání je nutná platba předem.

Platební podmínky - Vámi objednané zboží můžete uhradit těmito způsoby:

1) Dobírka-platba v hotovosti při převzetí zboží u České pošty   95,- Kč

2) Platba předem na účet:  2601207217/2010                                 60,- Kč

3) Osobní odběr                                                                                     0,- Kč         

4) Objednávka nad 5000,- Kč  poštovné zdarma                             0,- Kč                              

Při těžší nebo spec. zakázce upravuji cenu poštovného dle váhy. (obrázky)

Veškeré ceny uvedené v našem ceníku jsou smluvní a konečné. Provozovatel obchodu není plátcem DPH.

Odstoupení od smlouvy - záruka vrácení peněz

V případě odstoupení od smlouvy nás prosím kontaktujte.

Zboží, které není upravené podle přání zákazníka je možné do 14 dnů, nepoškozené, bez známek používání

nebo opotřebení, pokud možno v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě na adresu prodejce viz výše.

Po navrácení zboží, prodávající kupujícímu vrátí zpět odpovídající částku za zboží a náklady spojené s dopravou

předem dohodnutým způsobem. Náklady spojené s vrácením zboží hradí spotřebitel.

Na výrobky poskytujeme záruku podle platné legislativy.

Je-li zboží doplněné výšivkou nebo jiným způsobem upravené dle přání zákazníka,

jedná se o dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.

Na toto zboží nelze uplatnit právo na odstoupení od smlouvy dle ustanovení § 1837 Občanského zákoníku.

U vyšívaných zakázek (log, nášivek apod.) lze odstoupit od smlouvy až po zaplacení vyšitého vzorku

(zpracování programu k zakázce).

Reklamace

V případě reklamace nás prosím kontaktujte s oznámením a popisem reklamace. Při odeslání reklamovaného zboží

doporučeně na naši adresu, prosím přiložte alespoň kopii daňového dokladu a stručný popis závady.

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy

(zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., obč. zákoníku).

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady a že v době, kdy spotřebitel věc převzal,

odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

Ochrana osobních údajů

Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy.

Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy

(náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

Náklady spojené s provozováním e-shopu nese prodávající.